Deklaracja Dostępności
Przedszkole Miejskie nr 144 w Łodzi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://pm144lodz.bip.wikom.pl
- Data publikacji strony internetowej: 06 września 2010.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 04 lutego 2020.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Niektóre pliki zostały dołączone przed wejściem ustawy - będą udostępnione w sposób alternatywny.
- Na stronie znajdują się odnośniki do stron zewnętrznych, które nie są w pełni dostępne cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji: 16 marca 2020.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 29 marca 2024.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia raport z przeprowadzonej samooceny.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Elżbieta Egierska
- e-mail - kontakt@pm144.elodz.edu.pl,
- telefon - 42 686 76 58.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Imię Nazwisko — Dyrektor Generalny Przykładowego Urzędu,
- adres: ul. Przykładowa 12, 00-111 Przykład,
- e-mail: przykladowy-adres@email.gov.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych
Dostępność architektoniczna
W budynku brakuje dźwigów oraz wind.
W okolicy budynku przedszkola znajduje się jedno stanowisko postojowe dla samochodów, z których korzystają osoby niepełnosprawne.
Wejście do budynku przedszkola jest ze schodami.
Brak jest możliwości skorzystania z tłumacz języka migowego na miejscu.
Położenie drzwi wejściowych do budynku uniemożliwia swobodny ruch dla osób poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego.
Brak pochylni dla osób poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego.